zondag 27 november 2011

Weer thuis

Hoi allemaal,

Ik ben weer thuis, na een lange reis. Het was wel spannend na alles wat op de heenweg gebeurd was, maar alles ging goed, behalve dat een paar mensen extra geld moesten betalen in Zambia omdat ze geen gele-koorts-prik hadden gehad. Maar we vertrokken allemaal veilig vanuit Zambia, en de verdere reis ging ook erg goed.

De laatste dagen in Zambia was het vreemd om weer bijna naar huis te gaan. Ik maakte mijn verslag af, over discipelschap in de kerk in Zambia, en we pakten onze spullen in. Maar het is ook goed om weer thuis te zijn, en ik heb erg veel geleerd. Ik ben God echt dankbaar voor alles wat ik heb gezien en dat alles goed is gegaan. Het is ook erg leuk om iedereen binnenkort weer te zien, en ook om mijn familie weer te zien :) Ik heb ook een erg leuke kaart gekregen in Zambia van onze kerk, die op de laatste dag aankwam, dus net op tijd!

Allemaal heel erg bedankt voor het bidden en het meeleven. Ik vond dat erg fijn, en hoop een beetje te hebben gedeeld van alles wat ik heb meegemaakt daar in Zambia. Gods zegen!

Jake

2 opmerkingen:

  1. Fijn om je weer veilig hier te hebben, Broertje. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nu weer wennen aan Nederland. Toen je wegging was het nog nazomer. Wel fijn dat die kaart nog net op tijd was.

    BeantwoordenVerwijderen