donderdag 27 oktober 2011

Korte update

Hoi allemaal,

Weer een korte update uit Zambia :) Vandaag ben ik naar de gemeente Ipisukilo in de wijk Kapoto gegaan, en we hebben de Women's Christian Fellowship bezocht. Kapoto is de armste wijk in Kitwe. Het was erg goed, het meeste was in Bemba, maar iemand vertaalde het voor ons. Na de dienst hebben we wat gegeten, en veel foto's gemaakt :p En pap, wees gerust, er zijn zat foto's en filmpjes.

Morgen ga ik met Teddy en Mark naar een soort park, waar het erg mooi schijnt te zijn en waar ze ook wat dieren hebben. Ik ben benieuwd :p We gaan ook naar vuurwerk kijken morgenavond. Zaterdag wordt ook weer een lekker drukke dag, met een bruiloft en andere feesten, en zondag gaan we naar een kerk in een wat afgelegener gebied. Maandag wordt het dan tijd om in te pakken en rustig aan te doen, omdat we zondag verzamelen bij de theologische universiteit in Kitwe en dan naar onze volgende placement gaan. Ik ga naar Kabwe, dat ligt in centraal Zambia. Daar blijf ik twee weken, en het is een wat landelijkere omgeving. Dan gaan we op 16 november naar Lusaka, en 17 november naar Livingstone, wat meer een toeristenplaats is. 24 november gaan we dan weer naar Kitwe, om op 26 november het vliegtuig naar Johannesburg, Londen en Amsterdam te nemen vanaf Ndola airport.

Groeten aan iedereen, en Gods zegen!

Jake

2 opmerkingen:

  1. Dan wil ik die foto's graag zien over een paar weken, broertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor wie het nog niet weet, Jake is vandaag jarig!
    Jake, nogmaals (we hebben vanmorgen al even via de telefoon contact gehad) van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wij hopen dat er ook daar een leuke dag van kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen