zondag 9 oktober 2011

Vliegperikelen

Zo, daar ben ik dan,op het vliegveld van Zuid-Afrika. Gisteren miste ik door een vertraging het vliegtuig naar Johannesburg vanaf Londen, waardoor ik ook de vlucht naar Zambia gemist heb. Omdat het met een andere maatschappij moest, moest ik bijbetalen. Gelukkig had ik net genoeg geld bij me :p Op de terugweg kan er gelukkig veel minder mis gaan. Maar er zijn ook mooie dingen gebeurd: ik kon gisteravond op het vliegtuig van twee uur later, waardoor ik in plaats van een dag maar 2 uur vertraging had, en hier in Zuid-Afrika kwam ik een hele aardige Zambiaan tegen :) Een hele geweldige man! Ik mocht nu even op zijn laptop dit stukje typen, dus dat is ook erg aardig. Zo zie je maar dat God het altijd in de hand heeft, en ik ben Hem ook erg dankbaar! Zoveel dingen die mis hadden kunnen gaan met ernstige gevolgen zijn toch goed gegaan, waardoor ik nu maar 2 uur later in Zambia ben. En zelfs als de mensen daar niet meer staan te wachten in Ndola, mag ik met Maybin meerijden naar Kitwe! Ik ben God echt wel dankbaar voor alle mooie dingen! En dan zo naar Zambia! Veel zegen allemaal, en bedankt voor het lezen!

Groeten,

Jake

4 opmerkingen:

  1. Leuk stukje! Ik hoop dat je het leuk gaat hebben. Je hebt nu iig zekerheid dat je in Kitwe aankomt en dat je iemand bent tegengekomen die de situatie daar zal kennen!

    Gods zegen toegewenst!
    Dieuwke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat het allemaal zichzelf 'lijkt' te regelen ;-) En dat je niet alleen zit in Johannesburg terwijl je die vertraging hebt. Toeval bestaat niet he? Geweldig dat de Vader bij je is, broertje =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op
    http://kitweonline.com/kitweonline/zambia-kitweonline/tourism/a-tour-of-kitwe-in-pictures.html
    is te zien hoe mooi Kitwe is!

    BeantwoordenVerwijderen